sâmbătă, 16 ianuarie 2010


Ce pot eu să spun:-??
Am vrut să-mi fac acest blog,dar,dintr-un motiv incă necunoscut.
Din punct de vedere al inspiraţiei sunt praf,insăă..:-j
Sper ca in timp sa ma obişnuiesc :)




Ca plăceri ale timpului "liber"
că de drept nici măcar nici ăla nu este liber:-j
imi place să fac poze:oricand,oricui si la orice ora:)
(nu cred ca trece zi,făra măcar sa fac o poză:-j);imi place sa citesc, să invăt,dar mă streseaza sa repet accelasi lucruri de multe ori,deja mi se pare un lucru disperat si parca acel "subiect",devine deja fără importanţă:-j..de exemplu:Cac2 este carbid(azi-la şcoala),maine:"cac2-carbid",poimaine:"Cac2 carbid.."
da mai lasa-mă frate:-j
am inţeles ideea,să mergem mai departe:))).Pff ,deja am deviat discuţia,sau ma rog,e mai degrabă un monolog interior,că nu ştiu cine Dumnezeu o să-mi citească aberaţiile:))
So,altceva ce-mi place:-??să citesc,dar nu tot ce-mi spune profa:-j,de exemplu "Creanga de Aur" mi se pare cea mai penibila opera,e singura care m-a facut sa adorm la propiu...:|
Biologie=p~,meniul meu preferat
Ana,colega mea preferata
ăăh,si mi-e sila de persoanele mincioase:|,ăă si alea " dă genu`":"fată,in ce club mergem azi?","fată,ne cumparam cizmele alea de 10000000 de $",bleah:|


Si ,ar mai fi o gramadă de spus,dar..
sincer ma cam dor degetele
:))

4 comentarii:

  1. "Ana,colega mea preferata".. muţumesc, mulţumesc...

    şi e "fathăă.. în puii mei, în ce club mergem azi fathăă, în puii mei".. "nu ştiu fathăă.. dar nu pot să merg, fathăă, dacă nu îmi iau cizmele alea de 1000000$, în puii mei, fathăă.."

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    eşti nebunăă,fathăăă
    =))
    era prea mare mustrarea in legatură cu "fiztoasele a la pitzipoance",ca să mă concentrez la modul cum relatez ceea ce mă deranjează:))

    RăspundețiȘtergere
  3. nice:Pesti ce-a mai tare de la noi din clasa si ce-a mai simpatica:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Un nou mijloc de a te descarca. Imi place. Si nu sunt doar aberatii:)) sunt gandurile tale interioare :-D

    RăspundețiȘtergere