sâmbătă, 23 ianuarie 2010

23.01.2010

Am venit si eu in sfarşit de la pregatire..Incă o zi plină de funcţii.


Revenind la subiectul ce vroiam să-l dezbat ,iată-l:

  • ~ Ieri~.Ca de obicei,ne bătea vantul , in timp ce incercam sa ne ducem la ora de sport.:O.Acolo...ce sa vezi...?! surprizăăăă...nu făceam ora,datorită faptului că era un meci,care se dădea intre Pedagogic...si un alt liceu ,al cărui nume nu l-am reţinut nici pană acum(probabil ca nu era "răsunator").

Spre uimirea mea,unul din băieţi l-am catalogat ca fiind "buuuuun",aşa cum ar spune unele:-j,n-avea saracuţu' decat vro 100 kg...:|,dar partea buna era ca el era puţin cam "pufos"

CEE,că nu asta e partea rea,ci partea cu ameninţatul profesorului M.profesor cu renume in liceu la noi:)).Unul ,ce avea un gen de "flacără violet"in cap,se tot fofila,ca nu-i i-a pus lui punctajul pe tabela,cum trebuie:)).Cu toate ca luase ţeapă cu vro` 20 de goluri diferenţă,el se tot agita,si-şi dădea cu palmele-n cap,pt ca nu-i pusese domn`le 1 gol:)).Vai de noi



...

si handballul...:-j făcut de acea echipă :"praf de pulbere"se numea:-j

Aşaaa,se termină ora,plecăm noi 3,spre magazinul nostru drag,care seamana mai mult cu-n chioşc :),ca sa ne luăm de mancare,si ce să veziii...



"domnul agitat REVINE" si adauga aceasta ameninţare:"O sa ne mai intalnim noi":))(adresată profului M):))))


Off Doamne,săraci(cu duhu`)mai sunt oamenii din ziua de azi,sau cel mai probabil,nu ştia cine e Domnul M,ca statut in acest "liceu de prestigiu":-j.





Punct:))



2 comentarii: