luni, 9 august 2010

Târgovişte


Hey.I`m here.Obositor astăzi.Am privit floarea-soarelui o grămadă .Am zburat alături de nori.Ce frumooos ...Locaţie: Târgovişte .Dar nu asta mă interesa,ci drumul.Atât de superb .Doh,apropo,am trecut prin comuna Ion Luca Caragiale.Mă simt mândră .Nu e prima dată când il salut,mi-este prieten ,ce Dumnezeu ?!
Doamne,chiar aşa,drăguţa Com. Adânca,puţin cam ciudat,dar ..noh,acum :).Puteam jura că este vorba despre o comuna situată intr-o vale,dar ,sincer nu ştiu de ce... :)
Şi prostituatele,erau "in floare".Săracele,şi pe căldura asta...:)(asta prin Ploieşti -pe variantă)
Frumos,frumos...



Now,o melodia de relaxare


Un comentariu:

  1. "So far away
    Been far away for far too long
    So far away
    Been far away for far too long
    But you know, you know, you know" Nickelback -FarAway
    WOW, calatorii :D interesant, deci faci si o rubrica cu astea nu? :)) aberez doar, asa ca nu ma lua in seama... imi place mult poza de la acest post:), de asta ti-am si lasat niste versuri de la NickelBack;), cred ca s-ar potrivi de minune, nu crezi ? si bineinteles e si relaxanta Umbrellas: The city lights :)

    RăspundețiȘtergere